Om vårt varumärke

Aktuellt

Nyhetsarkiv

Varumärket Hinz handlar om vårt upparbetade förtroende.

Genom vår 45-åriga historia har vi ständigt strävat efter våra kunders bästa i fokus. Vi drivs av att stå våra kunder nära, med en stark känsla för att alltid kunna leva upp till deras förväntningar. Hur bra vi lyckas avgörs samtidigt av hur vi upplevs. Det är våra kunder som har tolkningsföreträdet för hur väl vi lyckas med kvaliteten i våra leveranser och hur pass hög nivån är på vår service.

”De som väljer oss som leverantör ska känna att de har gjort rätt investering. Vi representerar ett förtroende, som alla på företaget ska känna sig engagerade i och stolta över att företräda. Genom att vi erbjuder de tjänster och produkter som förväntas av oss, samtidigt som kunderna möter trevliga och kompetenta medarbetare, skapar vi de bästa kundupplevelserna.”

Magnus Hinz, vice vd, försäljnings- och marknadschef